Цялостно Счетоводно
обслужване

Вашите числа. Нашата сила.

SIS Finance е Вашият
бизнес партньор

Основният ни акцент е върху цялостното организиране на счетоводните и бизнес процеси. Предлагаме комплекс от професионални счетоводни услуги, данъчни, трудово-правни и осигурителни консултации. Основните ни принципи са спазване на добрите практики, индивидуален подход, коректно отношение, както и защитено съхранение на Вашите данни и документи.

Цялостно Счетоводно обслужване

Счетоводни услуги съобразени с актуалната нормативната уредба на счетоводното, данъчното и осигурително законодателство.

Администриране на персонал

Оформяне на всички документи по движението на персонала в компанията.

Ще ви съдействаме във всяка стъпка

Предлагаме пълна гама услуги в областта на счетоводство и финанси, бизнес консултиране, данъчно-правно консултиране, вътрешен и независим одит при стриктно спазване на Българското законодателство и защита интересите на нашите клиенти. Един от ключовите елементи за успеха на Вашия бизнес е откриването на счетоводен консултант, които да Ви осигури подходящи и навременни решения на всички счетоводни нужни. Партньорство, изградено върху индивидуално отношение спрямо бизнес нуждите ви.

Заедно сме, защото вярваме в положителната екипна работа и знаем, че идеите, знанието и трудът на целия ни екип гарантират качествени услуги.Осигуряваме непрекъснато обучение и възможности за развитие на своите умения, способности и компетенции. Силно вярваме в коректните партньорски взаимоотношения и знаем, че това е цената на нашия успех.

  • Изготвяне на индивидуален сметкоплан;
  • Изработване на счетоводна политика;
  • Хронологично завеждане на документи;
  • Изготвяне на счетоводни справки;
  • Месечно и годишното счетоводно приключване.

Експертните ни съвети за оптимизиране на административните процеси и документи, в комбинация с ефективна система за тяхното прилагане, водят до по-високи нива на ангажираност на служителите и подобряват корпоративната идентичност на клиентите ни. Чрез SIS Finance ограничавате административните разходи за Вашият бизнес и получавате достъп до знания и опит, които ще подсилят успеха Ви!

  • Регистрация на трудови договори;
  • Представляване пред НАП, НОИ и други институции;
  • Обработване на ТРЗ информация;
  • Зареждане на файлове за масови плащания;
  • Съхраняване на служебни досиета на служители.
ПЕРСОНАЛИЗИРАНИ УСЛУГИ
за малки и средни компании

ПРЕДИМСТВА ОТ ПАРТНЬОРСТВОТО ВИ С НАС

  • Получавате персонално счетоводно обслужване.
  • Повишавате своята производителност чрез фокусиране върху основните ви дейности.
  • Получавате пълен набор от счетоводни услуги с помощта на модерни информационни системи и утвърдени стандарти на работа.
  • Спестявате разходи по откриване на нови работни места, специализирано обучение и оптимизирате разходите по скъпоструващ счетоводен софтуер.
  • Получавате синтезирана информация за важни финансови и счетоводни показатели.
  • Навременно изготвяне на всички необходими справки, декларации и финансови отчети и предаването им в срок до съответните институции.
  • Ценим дългосрочните, лоялни и точни отношения с вас, спазвайки пълна конфиденциалност при обработване на документите и защита на интересите ви.

Счетоводна къща или счетоводител на трудов договор – каква е разликата?

Ще има разлика в разходите между наемането на един счетоводител и използването на услугите на счетоводна къща. На първо място, ако наемете служител, ще трябва да вземете предвид обезщетения, бонуси, разходи за възнаграждение, средства за специализирани обучения и годишни увеличения на възнаграждението. От друга страна, ако наемете счетоводна къща, ще плащате за услугите, от които се нуждаете. Вие моментално получавате висококвалифицирано обслужване от опитни и обучени експерти.

Ако се нуждаете от базови услуги, които са ясни и имате счетоводители, специализирани във вашата индустрия, те вероятно ще ви свършат страхотна работа, но знайте, че те са малко по-ограничени от услугите, които ще ви предложи счетодовната къща.

Когато решите счетоводна къща да работи с финансите на вашия бизнес, ще имате цял екип от счетоводители с различни специализации и области на експертиза, които могат да ви бъдат полезни, когато имате по-задълбочени въпроси или търсите уникална услуга или одит. Наемайки само един счетоводител, вие се отказвате от опита на цяла компания на една ръка разстояние.

При наемането на вътрешен счетоводител ще трябва да закупите оборудване и счетоводен софтуер, за да се грижите за вашите финанси, което добавя разходи към общия ви счетоводен и финансов бюджет. Счетоводната къща, която използва този вид програми всеки ден, вече ще работи с най-високотехнологичното и най-модерно оборудване на пазара. Ще получавате пълна подкрепа със счетоводни услуги с помощта на модерни информационни системи и утвърдени стандарти на работа.

В зависимост от финансовата подкрепа, от която се нуждаете, добре е да знаете, че вероятно ще има моменти, в които вашият счетоводител няма да има много работа. Необходимо е да планирате задачите му всеки ден, за да изполвате капацитета на служителя ефективно. Ето защо много компании от малкия и среден бизнес избират да се доверят на счетоводна къща. Плащате само услугите, от които се нуждаете, а не целогодишна заплата. За много компании този фиксиран размер на заплащане на таксите е много по-рентабилен.

Ако изберете вътрешен счетоводител, ще искате да изберете такъв, който да се справя с допълнителни задачи и финансови услуги, докато вашата компания расте. Ако търсите счетоводна къща, ще искате да изберете такава с опитни и обучени експерти, която да се справи с всичко, което вашата разрастваща се индустрия трябва да й повери. Обикновено е по-лесно да работите със счетоводна къща, защото те имат повече служители, които са специализирани във вашата индустрия. Но това не означава, че вътрешният счетоводител също не може да се справи с растежа ви. Който и вариант да изберете, уверете се, че е мащабируем и може да се приспособи към растежа на вашата компания.

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС БЪРЗО И ЛЕСНО